MaciejBrace prowadzi tutaj blog rowerowy

MaciejB.

Nieoczekiwane wydarzenia

Naturalne mycie roweru - nadszedł czas mokrej pogody

d a n e    w y j a z d u 4.64 km 0.00 km teren 00:20 h Pr.śr.:13.92 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:8.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent El Nino - zawody - spec2011
Czwartek, 25 października 2012 | dodano: 25.10.2012

Nie można być miękkim - więc twardo pokulałem się po kupon lotto a deszcz konkretnie zacinał - rowerek czyściutki ja mokry - muszę odszukać błotniki :)

Dzisiaj w pracy zakończyłem jeden z najbardziej porypanych projektów i przy okazji zważyłem się na wadze jak ważyliśmy narzędzia do produkcji nowego Volvo V526 - premiera luty 2013. Waga w rzeczach 81kg trochę trzeba będzie zrzucić w zimę.

Kategoria Nieoczekiwane wydarzenia

Tragedia - jak można spieprzyć prostą rzecz

d a n e    w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent El Nino - trening - spec2011
Wtorek, 17 lipca 2012 | dodano: 17.07.2012

Pomału zabieram się za skompletowanie drugiego rowerku i dzisiaj zrobiłem sobie przerwę odpoczynkową i stwierdziłem, że zmontuję co mam abym mógł domówić reszty dupereli przed najdroższymi wydatkami. Założyłem łożyska, korbę, chcę założyć przednią przerzutkę i konsternacja fuck fuck nie idzie. Czytam instrukcję od ramy i tam ani słowa, że musi być top swing - zresztą mam accenta i down swing bez problemu pasuje. Zmierzyłem położenie dolnego otworu do koszyka i jest różnica około 1cm - bo właśnie tyle brakuje. Jutro jadę do Colexu - zobaczymy co powiedzą.

Problem z przerzutką © MaciejBrace

Problem z przerzutką przednią © MaciejBrace

Dwa razy i prawie mokry

d a n e    w y j a z d u 23.96 km 0.00 km teren 01:23 h Pr.śr.:17.32 km/h Pr.max:37.27 km/h Temperatura:16.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent El Nino - trening - spec2011
Sobota, 14 lipca 2012 | dodano: 14.07.2012

W sobotę miałem kilka spraw po załatwienia sklepach. Na pierwszy ogień poszedł colex a później rowerownia gdzie Maksem Bieniaszem porozmawiałem na temat komponentów carbonowych i czy warto takie coś kupować jeśli nie walczy się o złoto olimpijskie :) Wzbogaciłem się o chwyty clarksa bo w starych po 10k km już plastik wystawał oraz zacisk sztycy KCNC do nowego roweru, który mozolnie kompletuje. Podczas przejazdu miałem ze sobą po raz pierwszy bojowy łańcuch do zapięcia, dodatkowo deszcz nie ułatwiał jazdy. Po obejrzeniu relacji z TdF i TdP wybrałem się na krótką przejażdżkę niestety nie widziałem nadchodzących czarnych chmur. W Lasku Marcelińskim zobaczyłem nadchodzący armagedon i chciałem zrobić pętelkę i zawinąć do domu. Tuż za górką spotkałem JPbike i razem wracaliśmy do domu przez lasek. Jadąc Smoluchowskiego zaczęło padać i mocno wiać, ja odbiłem w Kamienigórską pod sąd i schroniłem się pod daszkiem, Jacek pewnie napierał i spotkał się z niezłym wiatrem i ścianą deszczu. Kolejna wyjazd i znów deszcz to pewnie efekt 13. w Piątek. Jutro sobie odbije, a co.

Do sklepu

d a n e    w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:27.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent El Nino - zawody - spec2011
Sobota, 30 czerwca 2012 | dodano: 30.06.2012

dzisiaj odebrałem podstawkę do licznika - wreszcie można pedałować niestety klawiszy nigdzie nie znalazłem i musiałem okleić taśmą a noga nieznacznie boli, przeziębienie przeszło, kark lekko pobolewa

Zmiana łańcucha:
Trening (łańcuch 1 ) 8240 --> 8490 (250 km)
ZTR (łańcuch 2) licznik 8490 -->8892 (402 km)
Trening (łańcuch 1 ) 8892 -->9300 (= 658)
ZTR (łańcuch 2) licznik 9300 --> 9870 (=972)
Trening (łańcuch 1 ) 9870 --> 10237 (=1025)

Miało być tak pieknie

d a n e    w y j a z d u 9.50 km 9.50 km teren 00:33 h Pr.śr.:17.27 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent El Nino - trening - spec2011
Niedziela, 17 czerwca 2012 | dodano: 17.06.2012

Naprawdę chciałem, no chciałem - ale pobudka o 7 rano z bólem szyi mówi a poleż sobie to ci przejdzie - no nie przeszło - coś źle spałem i nie mogę obrócić głowę w lewo - albo sobotnie przebywanie na balkonie z roślinkami albo trauma po meczu - ktoś za to beknie :). Plan zakładał WPN i test oponek. Smarowidło poszło na szyję i trochę mnie puściło po 17 - oponki zmienione na Albert i ciśnienie 2.0 i chciałem kilka rundek zrobić po Lasku Marcelińskim i wyszło do dupy. Ciśnienie lekko za małe a szyja napiernicza więc zrezygnowałem z dalszej jazdy. Finalnie ciśnienie podniosłem do 2.5 i jutro zobaczę czy ruszę szyją w robocie.

Po łańcuch bojowy

d a n e    w y j a z d u 7.61 km 0.00 km teren 24:00 h Pr.śr.:0.32 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent El Nino - zawody - spec2011
Sobota, 16 czerwca 2012 | dodano: 16.06.2012

Dzisiaj rano zaplanowałem odbiór łańcucha do zabezpieczenia roweru, który kupiłem z dwóch powodów: akcja Karpacz i rezygnacja z sieciówki na rzecz roweru.
Akcja Karpacz się klaruje i szansę rosną, ale w poniedziałek wraca kierownik i on zdecyduje. Zrezygnowałem sieciówki bo cena jest zbyt wysoka, a nazbyt rzadko korzystam z komunikacji więc w kieszeni zostanie 300zł.

Po wpadnięciu do cykloturu odebrałem 4kg (150cm)łańcuch Kryptonite, jak go przełożyłem przez bark to poczułem extra ciężar - będę miał fajny ciężarek na treningach :) - ewentualnie zaczepno-obronny łańcuch.

Nieważne czy nasi przegrają czy wygrają jutro znów wybieram się do WPN tylko ulewa mnie powstrzyma.

Kategoria Nieoczekiwane wydarzenia

Szukając motywacji - podsumowanie i wyznaczenie nowych celów

Czwartek, 20 października 2011 | dodano: 20.10.2011

Miesiąc październik przeznaczyłem na totalne odstawienie roweru i załatwienie swoich spraw, oraz serwis kół oraz drobnej kontuzji, która doskwiera od jakiegoś czasu przez ciężkie i sztywne buty robocze.

Podsumowanie(ważne do 1 listopada):
- udział w 10 - maratonach
- 132 treningi co wraz z km z zawodami daje 4228.63 km
- eksperyment ze spiningiem uważam za udany - co moim zdaniem przyniosło wymierny efekt - poprawa czasu w Murowanej Goślinie, Złoty Stok przejechany, a pętla XC przy dziewiczej górze x1 nie powoduje zgona totalnego.
- dwukrotnie wystartowałem na dystansie 100 km (Michałki i Poznań) co pokazało ,że problemem nie jest motywacja, brak lub złe rozłożenie sił.
- 23 miejsce w klasyfikacji generalnej w BikeCrossMaraton - mogło być lepiej gdyby nie wpadka z Hermanowie - zbyt asekuracyjna jazda na pierwszej rundzie.
- ciągle brakuje odwagi i techniki na zjazdach oraz siły na podjazdach

Nowe cele:
- ciągłe podnoszenie umiejętności zjazdowych oraz siły
- drobne modyfikacje w specyfikacji roweru - przydałaby się nowa rama
- zastosowanie w przygotowaniach trenażera
- utrzymanie liczby startów jak w roku 2011 oraz miejsca w klasyfikacji generalnej oraz większej ilości startów w górach

Gdyby komuś brakowało motywacji do rozpoczęcia treningów

lub ciągle martwi się ,że więcej wprowadza niż wjeżdża

oraz dla tych co lubią fajną muzę i podjazdy

Kategoria Nieoczekiwane wydarzenia

Urodzinowa (no prawie ) niespodzianka :)

Środa, 27 kwietnia 2011 | dodano: 27.04.2011

Kto się domyśli temu stawiam piwo.

Wkrótce więcej :)

Zakończenie konkursu piątek godz 15.00

Rozłożony przez chorobę

Niedziela, 20 lutego 2011 | dodano: 20.02.2011

Leżę i się grzeję :(

Kategoria Nieoczekiwane wydarzenia

Fatalna niedziela i zabiegany poniedziałek

Poniedziałek, 14 lutego 2011 | dodano: 14.02.2011

Kto by przypuszczał, że wycieczka po odbiór drużynowego stroju skończy się tak fatalnie.
Od rana pracowicie - skróciłem rurę sterową o 2cm i zamontowałem swoją ulubioną kierownicę giętą.
W niedzielę byłem umówiony z Rafałem aby odebrać strój drużyny szpiku jako jeden z nielicznych MTB - cóż strój koszulka - jaskrawo czerwony z białymi elementami, spodnie czarne z czerwonymi i białymi stawkami - mam nadzieję, że błota nie będzie w tym roku, bo po ostatnim Sucholeskim maratonie koszulka biało-czerwona vezuvio BCM - zmieniła na kolor biało-czerwony z szarymi kropkami, nie do uprania:(
Niby wszystko pięknie, ale coś mnie tknęło i sprawdziłem spodnie - no tak bez szelek - szybko powrót do Rafała - i tak poszło się walić 3 godzinki.
Gdy wilk witał się z gąską w drzwiach przy drugim obrocie klucza w zamku złamałem ząbek w kluczu, na szczęście w domu był zapas, a klucz udało się wyjąć.
Poniedziałek - dzień w biegu - w przerwie śniadaniowej kilka telefonów do punktów dorabiania kluczy, a w zamian dostaję coraz wyższe ceny wykonania kopi klucza Dierre - 80zł - ale ździerstwo - z drugiej strony miasta - godzinka w plecy. W drodze powrotnej cyklotur - odbiór pedałów i zestaw do skróconego przewodu hamulcowego, później apteka strzykawki i rękawiczki, z pracy pożyczyłem złączki Festo M5, torx5 znalazł się w boxie od avida - jutro tylko olej - Maks wszystko mam i zrobię to.
Jest 18 padam na twarz - w portfelu sucho - spinning odpuszczam.