MaciejBrace prowadzi tutaj blog rowerowy

MaciejB.

Rozłożony przez chorobę

  d a n e    w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Niedziela, 20 lutego 2011 | dodano: 20.02.2011

Leżę i się grzeję :(


Kategoria Nieoczekiwane wydarzenia


komentarze
Maks
| 00:07 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj To już nie będę Ciebie przekonywał ;)
MaciejBrace
| 22:14 poniedziałek, 21 lutego 2011 | linkuj Najtańszy znalazłem 9zł za metr (chyba kolor tyle kosztuje i marka ;) ) może dlatego ,że jest w środku tworzywo nasączone smarem firmy Total - kiedyś kupiłem okazyjnie srebrny i jestem zadowolony - a zwycięskiego zestawu się nie zmienia :))
Maks
| 22:05 poniedziałek, 21 lutego 2011 | linkuj Jasny gwint z czego jest ten pancerz ? skoro 1m kosztuje 18zł. Za jeden metr tego pancerza masz 3m pancerza teflonowego ;)
MaciejBrace
| 17:33 poniedziałek, 21 lutego 2011 | linkuj Wszystkie klucze mam - sam rower składałem. Otoczenie łożysk przy korbie regularnie czyściłem, po drugie łożyska mają tendencję do odkręcania się i trzeba je sprawdzać. Co do pancerzy to stosuję Jagwire lex L3 Fi4mm i nie mogę nigdzie kupić, a w necie drogo wychodzi ( http://www.bikecenter.pl/index.php?p4198,jagwire-lex-pancerz-do-przerzutek-4mm-red) i dlatego wymieniam pancerz w pobliżu tylnej przerzutki (stary zapas) a resztę sprawdzam i smaruje linki.
Maks
| 15:37 poniedziałek, 21 lutego 2011 | linkuj Ja się nie bawię w smarowanie linek tylko wymieniam pancerze koszt 10zł nie jest za duży a przerzutki chodzą miodzio przynajmniej do pierwszego błota ;)
Jak masz korbę HII to warto zainwestować w kluczę i jak tylko będziesz czyścił napęd przeczyścić korbę. Jak zobaczyłem ile się syfu zbiera na korbie to mi ręce opadły.

Teraz się nie dziwie dlaczego łożyska tak szybko dostają po dupie.
MaciejBrace
| 20:22 niedziela, 20 lutego 2011 | linkuj Hamulec już odpowietrzyłem, zostaje tylko kwestia sprawdzenia czy gdzieś nie cieknie. Jak tylko wydobrzeję to rozbiorę rower, sprawdzę ramę, wymienię część pancerzy,smarowanie linek, łożyska i widelec do bicykla. Korby nie zamierzam rozkręcać, wymienię tylko pedały i testowanie całego zestawu ze względu na zmianę położenia kierownicy i siodełka.
Maks
| 20:16 niedziela, 20 lutego 2011 | linkuj No moje gratulacje, że tak dobrze sobie poradziłeś teraz jeszcze pozostaje odpowietrzenie ?
MaciejBrace
| 19:08 niedziela, 20 lutego 2011 | linkuj Witam, niestety nie.

Długo w łóżku nie wytrzymałem (przecież nie umieram) przygotowałem zestaw do hamulców, spuściłem stary olej i zabrałem się do skrócenia przewodu - no i dałem ciała, wydawało mnie się, że śrubkę źle wkręciłem i chciałem ją wykręcić, nie udało się i ukręciłem wew przewód i musiałem jeszcze skrócić o 1,5 cm - uff ale wydało.
Zalewanie wg instrukcji avid i ładnie poszło chociaż nie jestem pewien czy dobrze zrobiłem - ale to okaże się później. Wysunąłem trochę tłoczki i oczyściłem pałeczkami do uszu otoczenie benzyną. Jeden tłoczek od strony przewodu wysuwa się bardziej, zablokowałem go a drugi bardziej wysunąłem i oczyściłem dot 5.1 później od strony przewodu. Zacisku nie rozbierałem. Mam wrażenie, że skrócony przewód cieknie, więc dokręciłem mocniej, ale muszę to skontrolować. Ogólnie widać poprawę - więc na pierwszy raz nie jest źle. :)
Maks
| 15:52 niedziela, 20 lutego 2011 | linkuj grzańcem ? ;)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzepo
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]