MaciejBrace prowadzi tutaj blog rowerowy

MaciejB.

Kilerów kilku

d a n e    w y j a z d u 58.91 km 58.91 km teren 04:19 h Pr.śr.:13.65 km/h Pr.max:38.23 km/h Temperatura:14.0 HR max:209 (106%) HR avg:129 ( 65%) Podjazdy: m Kalorie: 2515 kcal Rower:Accent Peak
Niedziela, 14 kwietnia 2013 | dodano: 14.04.2013

Dzisiaj zgadałem się z Dorotą na wycieczkę w okolicy Dziewiczej Góry, aby sprawdzić poziom siły i jak samopoczucie po przeziębieniu. Dodatkowo Dorota przeszła małe szkolenie jak zjechać z Kilera. Spotkaliśmy się na Starołęce i spokojnym tempem, pod wiatr udaliśmy się na sławetny pagórek. Na parkingu same nowości, budyneczki, ścieżki i takie tam ale kibla/WC nie dojrzałem mimo informacji, że jest - hańba i wstyd. No to pierwszy wjazd słynną ścieżką po korzeniach, coś tam Dorota zamruczała, ale razem daliśmy razem wjechać poszło gorzej niż rok temu (czy to efekt choroby nie wiem ) ale puls strzelił w kosmos i lekko mnie odcięło. Później szybki zjazd i przerwa na małą przekąskę. Chciałem zobaczyć Kilera od dołu, ale przez tą wycinkę chyba przegapiliśmy i finalnie znów podjechaliśmy na górę "autostradą" szutrową w celu zjechania z Kilera. Zjechałem dwa razy ,a Dorota trochę pomarudziła coś popróbowała, ale nie była pewna czy chce to zrobić. No dobra, zrobiliśmy rundkę XC dookoła, ale znów coś przegapiłem - znów trafiliśmy na szczyt, aby kolejny raz zjechać Kilera. Mój zjazd z ostatnich prób zdecydowanie najpłynniejszy i szybszy, a Dorota gdzieś się zawiesiła, no powiedzmy, że prawie zjechała. Spokojny tempem powrót do domu. Wycieczka bardzo udana, nogi zmęczone a kaszel i katar z dnia na dzień co raz mniejszy. Kolejne przejażdżki powinny szybko podnieś poziom.

Coś endomondo się zawiesił bo nie pokazuje całej trasy :(