MaciejBrace prowadzi tutaj blog rowerowy

MaciejB.

Sprintem po ogórki czyli leśne kryterium Borowicza

d a n e    w y j a z d u 16.92 km 16.92 km teren 01:00 h Pr.śr.:16.92 km/h Pr.max:38.00 km/h Temperatura:19.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent El Nino - zawody - spec2011
Środa, 3 października 2012 | dodano: 03.10.2012

Długie oczekiwanie na kuriera co miał nowy miotacz lumenów przywieźć, niestety nie doczekałem się. Później szybki sprint po ogórki kiszone made in Mama.
Bez namysłów o trochę szybkiej napinki po Lasku, chwila przy stadionie bo przyjechał HSV Hamburg. Znów Sprint do domu, a tam niespodzianka telefon od kuriera, że nikogo nie zastał o 18.30 o rzesz - umówiłem się na jutro.

Kategoria Trening

JPbike
| 20:01 środa, 3 października 2012 | linkuj Borowicz zawodowiec ! ;)
MaciejBrace
| 18:43 środa, 3 października 2012 | linkuj Dzięki - ostatnio usłyszałem super tekst, jadąc szlakiem rowerowym wzdłuż Malwowej minąłem tatę z synkiem i tatuś mówi: - patrz zawodowiec. Jaki mi banan wyskoczył na buzi, że hej.
JoannaZygmunta
| 18:34 środa, 3 października 2012 | linkuj Piękny tytuł :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iataz