MaciejBrace prowadzi tutaj blog rowerowy

MaciejB.

Wycieczka po choinkę - czyli jak namowa Joli przerodziłą się w walkę z zamiecią

d a n e    w y j a z d u 10.00 km 10.00 km teren 00:57 h Pr.śr.:10.53 km/h Pr.max:25.17 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent El Nino - trening - spec2011
Niedziela, 19 grudnia 2010 | dodano: 19.12.2010

Już w sobotę na maratonie Jola naciągała mnie na wycieczkę -jakoś do tego nie miałem przekonania a dodatkowo planowałem jeszcze wyjazd do rodziców i drobne naprawy w domu.
Rano Jola zasygnalizowała, że idzie na rower, faktycznie pogoda rewelacja słoneczko i zero wiatru. Zebrałem się o 12, wszystko ładnie Lasek Marceliński ładnie zaśnieżony, pełno narciarzy na biegówkach, rodziców z dziećmi na sankach, jeden szalony rowerzysta - trasy twarde, udeptane ale wąskie.

Po krótkim objeździe lasku, objazd bokiem do Ptasiej aby zorientować się po ile są choinki. Zanim wyskoczyłem z lasku już czuło się wiaterek i drobne opady śniegu - jak bylem na wysokości cykloturu rozpoczęła się nawałnica. Szybki przelot przez plac przy stadionie i dojazd do Grunwaldzkiej uliczką przy forcie - mały ruch w miarę dobra nawierzchnia,wpiąłem spd, nacisnąłem na pedały. Niestety uliczka jest tak dziurawa i niebezpieczna a śnieg nie pokazuje wszystkich zagrożeń - no i skończyło się gwałtownym hamowaniem awaryjnym wypinaniem i zatrzymałem się na słupie latarni - bez uszkodzeń i obrażeń.

Mimo ochraniaczy neoprenowych czuło się zimno w paluchach ale to wina niskiego tempa. Ciekawe jak radzą sobie buty zimowe w takich warunkach - szkoda, że 500zł

Kategoria Wycieczki

Maks
| 23:09 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj Tego Ci nie powiem bo ja ich nie posiadam ;)
MaciejBrace
| 16:04 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj Czytałem - wyglądają na solidne i w takich warunkach nieodzowne (ale czy warte są tej ceny 550zł ) w porównaniu do zwykłych butów plus ochraniacz neoprenowy.
Maks
| 23:36 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj Pogadaj z Klosiem niedawno kupił zimówki mówił że warte swojej ceny ;)
czemuniemamnika
| 17:55 niedziela, 19 grudnia 2010 | linkuj Aha to dlatego zawsze mnie odprowadzasz te 100m dalej za krzyżówkę Romka z Hetmańską, że niby masz więcej drogi powrotnej.
MaciejBrace
| 17:52 niedziela, 19 grudnia 2010 | linkuj Środek wg Google to ulica Romana Dmowskiego
czemuniemamnika
| 17:38 niedziela, 19 grudnia 2010 | linkuj Jeszcze jedno. Gdzie jest ta połowa odległości pomiędzy nami? Droga na Puszczykowo?
| 17:02 niedziela, 19 grudnia 2010 | linkuj Boziusiu. A żałowałam że nie wysiedziałam jeszcze chwilę przed netem i Ciebie nie namówiłam na przejażdżkę. Może byś nie przytulił latarni.

Ja zrobiłam 2 okrążenia na Warcie z Daszą i nawiałam do domu. Jeszcze kilka minut i niechybnie smarki zaczęłyby mi zamarzać pod nosem ale za to spodnie swoją funkcję dobrze wypełniają.

Trzymaj się dzielnie

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bohat