MaciejBrace prowadzi tutaj blog rowerowy

MaciejB.

Dolsk

d a n e    w y j a z d u 72.57 km 72.57 km teren 03:40 h Pr.śr.:19.79 km/h Pr.max:43.38 km/h Temperatura:12.0 HR max:192 ( 97%) HR avg:168 ( 85%) Podjazdy:603 m Kalorie: 3424 kcal Rower:Accent Peak
Niedziela, 12 kwietnia 2015 | dodano: 12.04.2015

Pierwszy start, który jest wielkim znakiem zapytania. W Dolsku nigdy nie startowałem więc nie miałem punktu odniesieniu. JPbike jako team menadżer sztabów połączonych, załatwił numerek startowy oraz wsparł transportem. Podczas dojazdu ustaliliśmy jakieś minimum startowe ;) - czas około 4 godzin i nie być ostatnim. Trasa pofałdowana, nawet kilka dłuższych podjazdów się znalazło, fajne zjazdy. Trochę asfaltów też było, czasami bardzo szybkich. Do pierwszego rozjazdu mini mnie nie dogoniło, na wspólnym fragmencie MEGA/MINI wtopiłem się w peleton mini i trochę odpoczynku zaplanowałem - jadąc w peletonie co nazwałbym ogromna chmarą niż peleton. Gdzieś na 50 km dogoniła mnie dziewczyna i kilka km jechaliśmy razem. Później zagapiłem się i zrobiłem ekstra z 500m. W okolicach 55-58 km to wielki zgon - krótki postój, aby z plecaka wyciągnąć zapasowy żel i go skonsumować. Ostatni bufet to 63 km trochę odżyłem i spokojnym tempem dojechałem do mety. Czas jest lepszy od założonego i ostatni też nie byłem, pewnie mógłby być lepszy - ale nie ma co marudzić wybitnym kolarzem nie będę.

Byłem ciekaw jak w tym sezonie wypadnie udział rowerów 29", 27,5" oraz 26". Z moich obserwacji MEGA sektory I, II, III praktycznie króluje 29", nawet karbonowe fulle XC dosiadane przez niższe dziewczyny, 26" czy 27.5" to tylko kilka procent - w 3 sektorze na około 25 startujących były tylko 2. Sytuacja dla mnie pewnie druga połowa stawki to tylko 26 cali. Mam teraz temat do przemyślenia czy w obecnej formie na 29" osiągnąłbym lepszy czas.