MaciejBrace prowadzi tutaj blog rowerowy

MaciejB.

Krótko acz intensywnie

d a n e    w y j a z d u 23.61 km 23.61 km teren 01:06 h Pr.śr.:21.46 km/h Pr.max:42.17 km/h Temperatura:30.0 HR max:193 ( 98%) HR avg:157 ( 80%) Podjazdy: m Kalorie: 873 kcal Rower:Accent Peak
Piątek, 4 lipca 2014 | dodano: 04.07.2014

Po pierwszej połowie już przeczuwałem, że pozamiatane i Niemcy pokonają Francuzów. Ubrałem się, przeczyściłem golenie i hej w teren. Po pierwszych korzeniach poczułem zbyt niskie ciśnienie w tylnym kole bo coś mi tył jakoś dziwnie skakał. Nie ma co marudzić i jadę dalej bo w lasku nie ma żywej duszy. Lecą swoją szybką rundkę, którą dawno nie jechałem i w lasku przy Malwowej, znów ktoś zostawił pułapki - rower trzeba nosić. Na najbardziej dziurawej drodze asfaltowej ul. Chryzantemową lecę ze 30km/h i naglę słyszę brzdęk metalu. Lekko po heblach i szukam co mi odpadło z roweru - nic mojego to jadę dalej. Szybki przelot Cmentarną za rowerzystką i  nawrot do szlaku rowerowego przez Lasek Marcelińskiego. Lece tym asfaltem i odbijam z zjazd i nagle jebs prawie mnie z roweru zrzuciło, jakoś opanowałem rower - patrzę na blat, a łańcuch do połowy ściągnięty, przerzutka cała - no to dalej. Szybki przelot na pagórek tam dwa sprinty pod górę i do domciu.